U narednih 10 dana na pojedinim dionicama od čvora Orehovica do čvora Učka na A7 te od čvora Čavle do čvora Orehovica na A6 povećava se brzina kretanja vozila za minimalno 10 km/h.
Riječka obilaznica je nakon zagrebačke obilaznice najprometnija dionica u Hrvatskoj. Uz riječku obilaznicu i dio autoceste A6, dionica od čvora Čavle do čvora Orehovica, također spada prometnicu koja ima značajnu ulogu za dnevne migracije stanovnika Rijeke. Obje dionice su prometno visoko opterećene.
Uz prometnu opterećenost i položaj trase na koji utječe visoka urbaniziranost, složenost i prostorna ograničenja terena te samim time i kompleksne prometno-tehničke elemente, koji se posebice odnose na brojnost i blizinu tunela te nepostojanje zaustavne trake, uvjetovala su niska ograničenja brzine na pojedinima dijelovima dionice.
Hrvatske autoceste kroz projektna rješenja tražile su način povećanja protočnosti na ovim dionicama te je provedena novelacija postojećih ograničenja brzine. Rezultat je povećanje brzine za minimalno 10 km/h na pojedinim dionicama od čvora Orehovica do čvora Učka na A7 te od čvora Čavle do čvora Orehovica na A6. Iako zbog kompleksnosti terena i objekata na trasi nije bilo moguće postići značajno veće brzine, ovo povećanje omogućit će se bolju harmonizaciju prometnog toka bez negativnog utjecaja na sigurnost prometa, navode iz HAC-a.